TOTES LES ACTIVITATS | ACTIVITATS FAMILIARS | FESTES I FIRES |
ARTS ESCÈNIQUES | CINEMA | CONFERÈNCIES I ACTES LITERARIS |
ARTS PLÀSTIQUES | CURSOS I TALLERS | MISCEL·LÀNIA |
Xicaramelles
Vine a cantar caramelles!
Tots els dijous de les 21.30h a les 23h la Coral Xicalla prepara la cantada de caramelles. Està obert a tothom que hi vulgui participar.
Per més informació: 686827135 (Roser) / @coralxicalla / www.coralxicalla.cat
Horari: 21.30 h
Lloc: CCVIC Santa Anna
Tuiteja Segueix a @CulturaVic

Exposició "Geologia en femení"
La mostra vol fer un reconeixement al treball de les dones, tantes vegades invisibilitzat o deixat en un segon pla, i destaca la trajectòria de set científiques que han contribuït a l’avenç de les ciències de la Terra. Totes elles van haver de lluitar per superar la desigualtat de gènere i així poder desenvolupar-se professionalment. Algunes, a més, es van comprometre activament en la política i en la defensa dels drets de les dones.
Horari: A consultar
Lloc: Torre dels Frares, C/De la Laura, 13, Vic
Tuiteja Segueix a @CulturaVic

El patrimoni anònim com a reflex d'un paisatbe
Visita guiada dels diumenges / Març 2023
El patrimoni anònim com a reflex d'un paisatge
Recorregut pels carrers de la ciutat antiga per descobrir el valor patrimonial de l'arquitectura local
Dates: Diumenges 5, 12, 19 i 26 de març de 2023
Lloc de trobada: Oficina de Turisme de Vic
Preu: 5€ adults (menors de 10 anys gratuït)
Visita a càrrec d'Anna Rovira i Vergés. Arquitecta
Reserva prèvia a l'Oficina de Turisme
Tel. 93 8862091 / www.victcurisme.cat
Horari: 2/4 de 12 del migdia
Lloc: Oficina de Turisme de Vic
+ info: https://www.victurisme.cat/
Tuiteja Segueix a @CulturaVic

Cineclub Xic - Hawaa Hawaai
No, en aquest cicle no programem Secret Superstar per quarta vegada, però tindrem la dosi de cinema de Bollywood irresistible i ple de valors.
Arjun és un nen que viu als slums i es veu obligat a treballar venent te en l´aparcament d´un club de patinatge. Allà fa volar la seva imaginació i es deleix per convertir-se en un gran patinador.
Tot per un somni. Recuperem aquest conte de fades quotidià amb un nen sense recursos però ple d´il·lusió i esperança.
La sessió es completarà amb un taller de Bollywood per a nenes i nens.
VO amb subtítols en català
Recomanada a partir de 5 anys.
Producció: Amole Gupte Cinema
Guió: Amole Gupte
Música: Amole Gupte i Hitesh Sonik
Muntatge: Deepa Bhatia
Durada: 2 h
Intèrprets: Makrand Deshpande, Partho A. Gupte, Devraya Gole, Neha Joshi Neha Joshi, Rekha Kamat, Sanjay Dadhich
Data: 05/03/2023
Horari: 20.00 h
Lloc: Espai ETC
+ info: https://cineclubvic.com/detall_peli.php?id=781
Tuiteja Segueix a @CulturaVic

Peyu. L'il·lusionista
El darrer espectacle d’en Peyu per riure i deixar-se il·lusionar
Tot i que no és pròpiament un espectacle de màgia, L’il·lusionista interpel·la l’espectador amb el truc més antic de tots: la màgia del teatre. En aquesta ocasió la il·lusió d’en Peyu ha estat endinsar-se en el món de les cartes, l’escapisme, els conills que surten del barret… esperant sorprendre el públic i esperant, sobretot, que la gent es deixi sorprendre.
Despreocupeu- vos d’intentar trobar explicacions lògiques de tot el que passa sobre l’escenari, de vegades hi ha coses que simplement no tenen explicació, i sovint són les més divertides. Riure pel simple fet de riure, amb el mateix objectiu irrellevant que un mag endevina la carta a un espectador. Sense fils, sense imants i sense trucs, des de la distància, en Peyu pot fer una cosa tan màgica com canviar-vos el rostre. En una societat cada vegada més pragmàtica on sembla que la paciència ja no es contempla com una opció i només es valoren immediatesa i resultats, en Peyu ens convida, a través del teatre, a anar a l’essència més primitiva de la vida: deixar-se il·lusionar.
Direcció: Joan Roura
Autor i interpretació: Peyu
Companyia: El Corral
Dues sessions, a les 17 i a les 20 hores
Data: 05/03/2023
Horari: Dues sessions: 17.00 h i 20.00h
Lloc: L'Atlàntida
+ info: https://latlantidavic.cat/ca/peyu-l-il-lusionista_165565
Tuiteja Segueix a @CulturaVic
